muazzezgnydn 3 buçuk aylık bebeğim var ve ne kadar gaz ilacı vs. kullanırsak kullanalım bir türlü geçmiyor. Sizin bebeğinizin gazı kaçıncı ayda geçti ?
Show_must_go_on muazzezgnydn kızımın 3. Ayda geçti komşumun bebeği var 9. Ayda geçti o da emekleyince geçti
dilaracill muazzezgnydn benim bebeğimde gazlı bir bebek sab sımplex gaz damlasını kullandıktan sonra rahatladı biraz da olsa kullandınız mı acaba bu damlayı ? Belki faydasını görürsünüz
Black54 muazzezgnydn benim bebeğimde inanılmaz gazlıydı o kadar ıkınırdı ki kıp kırmızı olur acı çektiğini düşünürdüm. Önce masaj ve egzersizlerle başladım sonrasında piyanolu oyun halısı aldım şükür onu da sevdi sürekli bacaklarını kendi hareket ettirdiği için gazını kolay çıkartıyor. Sizde masaj sonrasında kiraz çekirdekli bel kemeri kullanabilirsiniz. O da fayda ediyor
muazzezgnydn Show_must_go_on her bebekte farklı oluyor sanırım 🤦🏻♀️ siz çok şanslıymışsınız ki çok sürmemiş 😊
muazzezgnydn dilaracill evet şuan onu kullanıyoruz. Kullanmadığımız damla kalmadı ama sanırım en etkilisi bioagiaydı. Ama hiç birisi tamamen geçirmedi maalesef 🙁
Adasenay 3 aylıkken ağlama krizleri biti .şimdi 6 aylık olacak 9 gün sonra hala gazı var tabi ama çıkarabiliyor kendisi uykusunu bölüyor bazen .Hareketli bir bebeğim var yuvarlanıyor yerde ona rağmen bazen sıkışıyor gazı.
muazzezgnydn Adasenay her bebekte farklı oluyor sanırım 😊 umarım en yakın zamanda tamamen geçer bu sorunlarımız
Mgf muazzezgnydn 3.ayda azaldı. Ama tam olarak 6.5 7 gibi ancak bitti. 8 aylığız Bi aydr rahatladık çok şükür. Gündz Bi sıkıntımız olmuyordu ama geceleri çok uyanıyodu gazdan.
Show_must_go_on muazzezgnydn dönmeye başlayınca gerçekten bayağı azalıyor ama ilk 3 ay gerçekten çok kötüydü gece gündüz ağlıyordu sürekli kucakta ayakta uyku yemek bilmezdim inşallah sizide geçer bir an önce
ahmet8emirmommy muazzezgnydn Benimde oğlum 3 buçuk aylık. Ben 1 ayda geçirdim. Peryavşan otunu kaynatıp ben bişeyler yedikten sonra içiyordum. Aynı şekil bebeğimi de emzirdikten sonra ona 2 çay kaşığı verdim. Ve gaz masajları var youtubeden bulabilirsin. Bu iki yöntemle mis gibiyiz şu an🥰