Kızlar bebeğim 1 hafta sonra 2 aylık olacak ama sürekli uyuyor gece 12 de yıkayıp yatırdım onu gece 2 kere uyandı. Bugün de 12 de uyandı yedirdim altını değiştim şimdi yine uyudu. Normalde gündüzleri uyumaz hatta uykuya dalar uyanırdı 1 dakika içinde. Niye böyle biraz tedirgin oldum normal mi sizce? Bi sorun olmasın da uyusun tabiki