İnanılmaz hareketli bi bebeğim var. 8 aylık oldu emekliyor, ayakta duruyor, biraz sıralama yapıyor bu yüzden hiç oturmak istemiyor. Mama saldayesi klasik ikea modeli kullanıyorum içinde minderide var. Koyuyorum sandalyeye karnı aç yemek istiyor her kaşığa hevesle ağzını açıyor ama oturduğu süre boyunca ııı ıııı ııııı susmuyor hem mızmızlanıp numaradan ağlıyor hem yemeğini yiyor. Yemeği bitip yere indirdiğim an susuyor. Acaba sandalye mi rahat gelmiyo yoksa sırf hareketsiz kaldığı için mi bu tavır anlayamıyorum 🤦🏻♀️