Bebegım 6 aylık ,hep benımle yattı şimdiye kadar, artık donmeye basladı onu yatakta tutmak zorlastı,kullandıgınız memnun kaldıgınız yatak onerılerı verebılır mısınız?kac aylıktan berı kullanıyorsunuz bırde ,ben en az 2yasına kadar kullansın ıstıyorum montessori yatak var aklımda ama kullananlar memnun mu?