Merhabalar annişler 4.5 aylık bebeğimin gece uykuları çok sık bölünüyor. Her uyandığında yatağından alıp emziriyorum uyuyor yatırdığımda hemen ya da 10-15 dk sonra tekrar uyanıyor bazen 1 saati de bulabiliyor uyanması ama bu beni de çok yormaya başladı. Uykusuzluk sinirlerimi yıpratıyor ona da yansıyor diye düşünüyorum. Siz yaşadınız mı böyle bir durum nasıl kontrol altına aldınız. Bir de biberonla yarım ölçek mama verdim devamında emzirerek uyuttu ama yine aynı fikirlerinize ihtiyacım var