Merhabalar 10 aylık kızım çok ama çok az ek gıda istiyor. Katı gıdada sorun yok yiyebiliyor ara ara veriyoeum ama bazı günler sadece anne sütü aldığı bile oluyor kendimi kötü hissediyorum. Kilo problemimiz yok alımı yeterli. Bu şekil olqn anneler var mı