Defne_123 banada öyle diyolardı hamileliğimde 1 tane bile dökülmesi kayınvalidem bebek tanıyınca dökülür derler dedi birden bir başladı sanki kel kalıcak gibi hissettim en sonunda dedim doktora gidiyim normal değil bu yüzüm kurumaya basladı kabuk kabuk oldu cabuk yoruluyodum halsizliğim vardı birde saç dökülmesi bütün bunların sebebi bu eksikliklermiş meğer doktor sen 9 aydır neden hiç kontrol ettirmedin kendini diyede kızdı🙈 her kadın doğımdan sonra vücudunu kontrol ettirmeli cünkü dengeler cok değişiyor dedi