Ben 0+ eşim A+ ilk bebeğim kan uyuşmazlığı sarılığı oldu bunun ne olduğunu bilmiyordum doğumdan sonra öğrendik ikinci bi bebek düşünüyoruz iğnesi varmış bu durumun fakat iğne bebeğe zarar veriyor mu hamilelik te iki pozitif nasıl uyuşmuyor bu konular hakkında bilgisi olan yaşayan var 2 nci bebekler daha çok etkilenir diyorlar yaşan bilen varmı doğruluk payı nedir