Kızlar ben mamayi değiştirmiştim. Evolvia kullanıyorduk. Kabızlık yaptı. Aptamil e geçtim o da çok fena ishal gaz yaptı. Bi evolvia Bi aptamil versem ne olur
Eczacı öyle söyledi dönüşümlü ver diye de içime sinmedi. Yarın doktor kontrol var. Size Bi danışayım dedim