0000Bahar Bizim doktorumuz 1 yaşı uygun görmüştü sonra bi başka doktora götürdük ve 2 tane yaptırdı biri nimenrix diğeri bexsero ikisini aynı anda yaptı
Noname21 -Eraymoms- 2 yaştan sonra tek doz oluyormuş bende yaptırmadım ama üç buçuk yaşında kızım tek doz yaptıracağım
acimavi GamzeKarel 1 yaştan sonra yapılırsa nimenrix tek doz. Bexsero ise ne zaman başlanırsa başlansın 3 doz. Doktor da bu şekilde söyledi, internette araştırdığımda da bulduğum doz ve tarih düzeni bu şekildeydi. Doktorlar bazen farklı uygulayabiliyorlar
GamzeKarel acimavi evet bizimki farklı uyguladı 14. Ay da yaptıracağız öyle istedi oldukça pahalı bakalım son doz die düşünüyorum
Bebekcino Yaptırdık çok önemli bir aşı doktorumuz yapalım mı diye sormadı bile direk yaptı. Ücretini bilmiyorum bizim sağlık sigortamız karşıladı
ppzeynep Lilypad Ben aşıların kendi prospektüslerini okumuştum. Birkaç doktorun yazısını da görünce 1 yaşı beklemek istedim. 10 yaşındaki kızımla 3,5 yaşındaki oğluma da yaptıracağım.