Netya Adetımden 3 ay gectı, ama hergun adet olacakmışım gıbı, ıdrar testı yaptım evde sonuç negatıf.. 20 aylık oglum var hamılelık ıstemıyorum acaba kan tahlılı yaptırmalımıyım yarın gıdecem doktora 🙏🙏