Dyldrm Kızlar artan dolma içini buzluğa atmıştım ilk defa kullanacağım da tadında bir fark oluyor mu yada pişince daha lapa filan oluyor mu deneyen var mı böyle. teşekkür ederim yanıtlanız için
Mmeelliikkeee Dyldrm ben bir kere yaptım eşim fark etti çok seçici zaten bu konularda birde pirinçler kırılıyor nişastamsı bişiler oluyor pütürlü içinde. Çok şey hazırlarım bulduğum hep stoklu koymadığım tek şey dolma . Taze iç gibi kesinlikle olmuyor.
sadekahve_bitter Dyldrm kıymalı olursa atarım bişi olmuyor zeytinyağlıyı alt rafta tutuyorum bişi olmuyor
Haffuse Eger dogu usulu bol sebzeli yapiyorsan, tadinda bi fark olmuyor… Ama pirinç agirlikli klasikse, bi tik tadinda bozulma oluyor,sanki pirincler kuruyor