Henüz adetim gecikmedi ama gebemiyim diye korkuyorum Bi kaç gündür yoğun Bi sekilde b3yaz akıntım var ve kaç gündür de sütüm kesildi birden bire düzenli beslenmeme rağmen kv de bu sabah gebemisin dedi o yüzden mi kesildi sütun ne alaka si var onla öyle mi olur dedim olabilir mi sizce üstelik kirkim çıkar cikmaz da spiral taktirmistim uzun Bi süre düşünmediğim için neden kesildi birden sütüm var mi benim gibi olan Google de arattım yogunakinti gebelik belirtisi diye çıkıyor bu arada gidip test alıp denicem buraya yazacağına gidip test yaptır falan yazmayin