Ben kendim oraya gitmedim ama komşumuz gidiyodu, 37. Haftasında kontrole diye gidiyor acil doğuma girmelisin diyolar kıza, kız da şaşkınlıkla bizi aradı, bende esencana gidiyodum dünya tatlısı bi doktorum var ona yönlendirdim. Doktorum hiçbir sıkıntının olmadığını herşeyin normal olduğunu söyleyip 40. Haftasında doğurdu 😊
bende çocuk doktoru için oraya gitmeyi düşünüyodum ama bu okuduklarımdan sonra sağlıklı değil paracı bi hastane olduklarını anladım.
Çok iyi biliyolar ki bebeklerimiz en hassas noktalarımız o yüzden şu tahlili de kitleyelim şunu da yaptıralım bunu da isteyelim, Bende esencan da doğum sonrası çocuk doktorlarından çok çektim valla. 13 sarılık için sınırmış, 11.9 la mavi ışık tedavisi gördük biz. Allahtan daha ciddi bir hastalığımız yoktu şükürler olsun Allahıma ama insan daha 1 günlük bebeğinin hiçbir tedavi görmesine dayanamıyor.
Uzun oldu biraz kusura bakmayın, yara kalmış içimde 😔