Alpoo 5+2 olduk alt tarafta iğne deliği gibi bişey var bugün bi kaçgündür elime şişlikte geliyo. Zeytinyağ faln sürün kolay çıksın ne diyolar deneyip rahatlatan kolaylaştırsn varmı diz ne uyguladınız