Bebeğim 7 aylık 2 ve 4. Aylarında rota, 3 ve 5. Aylarında bexero oldu şimdi 7. Ayında nimenrix olacak ve 13 aylıkken ise bexero ve nimenrix birlikte olacak ilk gittiğimiz doktoru bu şekilde planlanmıştı sonra doktor değiştirdik ve yeni doktorumuz aynı plana uyuyor sizlerde de takvim böyle miydi