Mrvmrv8 Kızlar sizce testmi bozuk hamilemiyim ? https://imgyukle.com/i/rxQ0a6 https://imgyukle.com/i/rxQ71p
Olimbonii Mrvmrv8 Var gibi biraz yayilmis ama cizgi net gozukuyo istersen bir test daha yap yada kan ver emin ol 😇
Derya-Anne Mrvmrv8 idrarı biraz fazla damlatmissin fazla yayılmış ama 2.ci çizgi görünüyo canım ama sen yinede emin ol git sağlık ocağında veya hastanede kan ver daha net çıkar sonucun bu testi yaptıktan ne kadar süre sonra çektin resmi
Mrvmrv8 Derya-Anne yayılmış olandı ⅔ dakika digerini 10 dk sonra cektim ögleden sonra gidicem kan vermeye 🥰
Derya-Anne Mrvmrv8 ilk olanda var o zaman canım test vermeye gidicem demişsin naptın gittinmi sonucun çıktı mı
Mrvmrv8 Derya-Anne evet 2 testte bozuk cıktı nasıl oldu anlamadı. 🙆🏼♀️ beta 0,100 çıktı reglim 3 gün gecikti 😮💨
Mrvmrv8 Derya-Anne evet mevsim degişikliginden olabilirde bu testlerede güvenmiceksek artık anlamadım :) testlerde pozitif bugün yine yaptım. Kanda negatif 😮💨