NurCelik 600 ün üstünde aldı ama bu hafta 100 gr almış sadece yani 1 hafta içinde 100 gr almış doktorda sütün mü yetmiyor dedi geçen kontrolde istersen mama yazalım dedi kabul etmedim alerjiside kilo alımını durdururmuş ama biz yaklaşık 2 aydır böyleyiz ve kilo alıyordu bu hafta neden durdu anlamadım her gören ne küçük bebek diyor sinirlerimi bozuyorlar 1 ay yoğun bakımda kaldı demekten yoruldum insanlara artık, kızımda sağlığı yerinde çok şükür yani anne olarak hepimiz isteriz evlatlarımız kilo alsın gelişsin tabiki demiyorum kat kat olsun ama birazcıkın alsaaa 🤷♀️