yigitinnnannesii dibine kadar yaşadım meme mama gidiyorduk üstüne yanlış biberon seçimiyle tamamen bıraktı gündüz hiç emmedi ne kadar uğraşsamda uyurken emiyordu bilinçsiz şekilde anlayınca bırakıyordu gece emiyordu sadece ve 9. Ayında tamamen bıraktı. Tabi bunun stresi bebeğe de yansıyor çok araştırdım bizde işe yaramadı öncelik siz sakin olacaksınız stresten de uzaklaşıyorlar
Karanlık loş ışıkta emzirmeyi deneyin
Bol bol ten teması yapın bağrınıza yatırın örtün üzerini kokunuzu alsın
Göğüs pedi kullanıyorsanız atmayın bebek uyurken baş ucuna koyun kokusunu alsın
Çok açken emzirmeyi denemeyin sabırsız oluyorlar sakin zamanlarında deneyin
Büyük renkli boncuklardan ya da şekilli şeylerden emzirme kolyesi olarak geçiyor kendinize bir kolye yapın dikkati sizde olsun
Sessiz sakin ortamda emzirin
Ayakta hafif salınarak deneyin öyle tutmuştu kısa bir süre de olsa oğlum
İnşallah sağ Salim atlatırsınız