1.5 yas da esimi anca ikna etmistim . Klipsli yaptrdik . Cok harektliydi oynamasinda hic sikinti olmadi. Doktor gerk yok demisti ama bn genede karton bardakla cevrelemistim .klips ciktiktan sonra İyilesmesi girunumu cok iyiydi taki mama sandalyesinde ziplayana kadar kanamasi oldu. . Doktorla irt. Gectim . Sikinti yok gbi dedi . Fotoyla. Uzak mesafedeyiz. Ustunden binsene gecti . Bi sikintisida gzkmuyo. Bnmki sedye gordummu direk agladgi icin acisi sancisini bilemedim cikarrken ama basit bi islemdi.