Her süt basligina yaziyorum valla 😊 aman pes etmeyin süt çok enteresan bir olay gerçekten. Bebeğimin sağlık problemi oldugu için memeden ememiyor hiç emzirmedim. Herkes 1 aya kalmaz sütun kesilir dedi. Ben de emzirmeyi o kadar istiyorum ki resmen inat ettim. Bebem 4,5 aylik oldu. Hala anne sutu veriyorum sadece. Benim deneyip sütümü arttirdigim ufak şeyleri seninle paylaşmak isterim.
Sağımdan önce ve sonra en az 1 bardak su iç
Sıcak göğüste süt biriktiriyor. Sütümün azaldığı zaman her sağımda sıcak su şişeleri ve sıcak jel torbaları ile göğsümü sağıma hazırladım. Çok çok faydalı inan. Her sağımda yaptım bunu hiç üşenmeden
1 göğüsü 10 dk sağ sonra diğerine geç ve sonra tekrar ilk göğüse dön. Yani 2 kere sağmış oluyorsun göğsünü. Bu sayede arkada kalan sütler de geliyor.
Yemek konusunda zaten dikkat ediyorsundur onu pas geçiyorum 😊
Her ne olursa olsun sağım yapmak için gece en azından 1 kez uyan. Gece bazı hormonlar daha aktif oluyormuş
Bunların hepsinin en önemli destekleyicisi ise su. 4 lt ye kadar çıkmıştım ben su çok önemli
Şimdi bebeğimin her öğünü anne sutu.
Sakin pes etme. En sağlıklısı anne sutu