Kelebekinci Merhabalar gögüsümün ucu hep yara oldu yani yarık gibi lansinoh kullandım geçmedi ayva çekirdeği jeli de işe yaramadı yaşayan varmı emzirmelerim çok ağrılı oluyor😓