2bebekli_1deli Göğsümün ucu soyulmuş yara olmuş 3 gün oldu doğum yapalı emzirirken canım çok yanıyor çözümünüz var mı
Dilos01 2bebekli_1deli bende 3 gun oldu doğum yapalı hametan mavi olanı kullan Cnm her emzirmeden sonra emxirecegin zaman da sil yada yıka benimki de yara ama Dayanilmicak gibi değil
giiizemsi benkosarim lansinoh sadece rahatlatıyordu beni. Doktoruma sorduğum da garmastan vermişti o baya işe yaradı ve tam bitiremeden 5 aylık bile benimki 😅