3 ay 12 günlüğüz 2 3 gün önce rota ve bexero aşılarını yaptrdık sağlk ocağnda,bir gün öncede doktora gitmştik bize mama ve memenin çocuğa yetmedğni 150 ml e çıkarmamızı söyledi mamayı,öyle yaptık hatta 170 bile içti o gece öncesinde 120 içiyordu,aşıya gittik ertesi gün geldik o gün bugündür ne uyku düzeni kaldı ne iştah kaldı 100 ml bile içmiyor artık meme emmiyor emmedkçe zaten az olan süt kesiliyor iice,noluyor şu an hiç anlamıyorum varmı fikri olan? Ne oldu 170 içebilen bu çocuğa bi anda,memeyide eskisi gbi çekmiyor güçlü değil çekmesi artk yani