adendr benum oglum suan 7 aylık oldu. Bu arads benimde ılk bebeğim. Aynı sizin gibiydim. Uyansın aktıvıte yapıyım. Oglum ıcın faydası var. Bıde hep etraftan görüyoruz ınstagramdan cevremızden heryerden :) tüm anneler süper annne, mükemmel anne. Bizde öyle olmak istiyoruz. Acaba aktıvıte yapmazsam oğlum kötümü etkılenır. Analık🙃 ama ben zorlasam bıle cocugum cok ıstemıyordu. Akısınıa bıraktım bende. Onun yapabıldıgı seylerı yaptım. Mesela tummy time cok sevmezdı gunde ıkı uc beş dakika. Gaz içinde faydası oluyor. Ama dediğim gibi zorlamayın. Zaten cok kücük. Besleyın güzelce. Oyalanırsa bıraz oynayın. Sonra uyur zaten. Bızım 4 -5 aya kadar boyleydı. Sımdı tabı daha hareketlı, daha az uyuyor. Kılo alımı normalse , günde 5 ve ustu bez cıkarıyorsa doyuyordur. Sarılıgı fılan yoksa cok normal yanı. Bıraz karısık yazmısım kusura bakmayın. Ama zamanla hersey yerıne oturuyor merak etmeyin. Ben kendıme dedım bumuymus kendımı bu kadar sıktığım. Herseyın bı duzenı oluyormus zamanla.