Kızlar benimki 3 ay 15 günlükken başladı ve şuan 4 ay 17 günlük hala biberon reddi var. Benim çözümüm şöyle oldu önce emziğini veriyorum lıkır lıkır emerken bianda çekip biberonu veriyorum öyle içiyor, ya da uyuturken tam uykuya dalmadan önce veriyorum başka türlü almıyor çok zor gerçekten çıldıracağım.