asbek merhabalar , benim oğlum 7 aylık aynı süreç yaşıyoruz . Ek FIFA’yı kabullenemiyor tabak ve kaşığı gördüğünde ağzını kilitleyip ağlıyor , ağlarken ağzını bile açmak istemiyor düşünün🤷♀️
kendimce söyle biraz çözüm buldum ben yemek yerken ona da sebzelerden (Bal kabağı, havuç, patates, kapya biber, pirinç , su , z.yağı) haşlayıp pütürlü Şekilde Yapıp ona da elimle veya bardağa koyup kendim içer gibi yaptığımda ondan içmek istiyor bardakla veriyorum. Ekmekten küçük küçük yapıp yumurta sarısı ile Elimle ağzına veriyorum . Bu şekilde biraz daha alıştı gibi az da olsa işe yaradı bizde .