Merhaba hanımlar 3bucuk aylık bebeğim süreklı bızı kandırıyor 🤣 aç gıbı davranıyo mamayı hazırlıyorum içmıyor genelde her sabah aynı oltaya düşüverıyoruz 🤣şimdi sorun şu hipp mama yapıyorum ılık su ve mama çalkalandı ağzına deydırıldı bır ıkı tadım aldı bıraktı.. bu mama heralde bı yarım saate en fazla soğur sonrasında hemen buzdolabına koysam istedıgı zaman ılık kase suyuna yatırsam bıberonu da o sekılde tekrar versem birşey olurmu