Eşim yıldönümü için iki yıl önce çok güzel bir orkide aldı şu an ciceklri vs yok ama bayağı güçlü bı cicekti izne gidip gelince baktım kokeri hep çürümüş buna rağmen yaprakları çok diri çıkarıp tekrar temizleyip diktim saksıyada sanki güç takviye bişeyler gerekli ne yapmalıyım bileniniz var mı🌹🌺♥️🤗