Kızım 3 aylık 2 ay aşısından sonra vücudunda egzama çıktı alerji doktoru ile diyet yaptığımızda sanırım süt alerjisi olduğunu düşündük çünkü yoğurt peynir yediğim zaman alerjisi artıyor ne sürsem fayda etmedi doktorumuz kortizonlu ilaç verdi bebeğime bunu da çok sürmek istemiyorum ikinci bir konu malum yaz geldi yüzünde ve boynunda isilik oluyor bunu nasıl önlüyorsunuz ılık su ile siliyorum herhün yıkıyorum bir fayda etmiyor !