Tecrübeniz varsa paylaşın lütfen cinnet geçirmeme ramak kaldı. Yeni doğan dönemi değil küçük değil ama bu uyku konusu dan bıktım da bıktım. Artık her uyku seansı dişlerimi sıkıyorum sinirden. Postlarım cevaplarım hep bu konularda. Emerek uyutuyorum benden başka kimse uyuyamıyor babayı görünce istemiyor
Kucağında uyudu beşiğine bırakınca uyanıyor yenidoğan gibi ciyak ciyak ağlıyor ne yapcam ben ya. Bu sahne peşkeşe 10 kez oluyor.