MelisAselsglm Sağlık ocağında verdikleri D vitaminini kullanmıyorum önerebileceğiniz D vitamini varmı veya hiç kullanmayan varmı ??🙏🏻
Mervetnl MelisAselsglm you plus kullanıyorum ben memnunum sağlık ocağının verdiğini kullanmadım duruyor öylece
pasaklisinkukuli MelisAselsglm ocean kullanıyorum şimdi burda beş kişi biz kullanmadık hiç dese için rhat şekilde ben de kullanmayım o zaman mı diyeceksin doktorların hepsi veriyor dimi neden veriyor bi sorgula elinde internet var aç oku araştır kullanmayan var mı yazmanın amacı ne
beyzzsenturkk_ MelisAselsglm ben hiç kullanmadım kızıma baslarda denedim cok sıkıntı yarattı bize bıraktım
MelisAselsglm pasaklisinkukuli pasaklisinkukuli senden daha bilinçli bir anne olduğum kesindir başkalarının lafına görede haraket etmemde ister kullanırım istersemde kullanmam ben fikir olsun diye sordum ilk başlarda kullandım kabızlık yaptı diye bıraktım sordum çevremdeki çoğu insan kullanmamış araştırıyorumda sana kalmadı ayrıca ne yapıcağıma karar vermek eğer önemsemesem önerebileceiğiniz D vitamini varmı diye sormazdım iyi günler 😏
Sonsuz32 MelisAselsglm ben hiç d vitamini kullanmadım ama kullanmadığım içinde pişmanım demir eksikliğini var kızımda
Beyza18 Sonsuz32 d vit farklı demir farklı yalnız. D vit kullanmıyosanız d vitamininiz düşük çıkar. Demek ki demiriniz de düşükmüş
Mercosey Sonsuz32 kaç aylık. D vitamini ve demir Farklı şeyler. D vitamini kemik gelişimi için önemli. Demir eksikliği zeka geriliğine kadar götürür.
Mine9494 Monovit gaz sancısı yaptı benim çocuğumda. Doktorum direk değiştir dedi. Valens kullanıyorum ben D vitaminini memnunuz
-Omrumm- Mine9494 bende başından beri kullanıyorum gaz yapabileceğini düşünmemiştim en iyisi bende farklı marka alayım
egemom09 Sdnfl microfiber demir, arkadaş d vitamini sormuş. Bu arada ben de ocean kullanıyorum paketinin üstünde vitamin d3 yazar sarı paket
edanurbaran13 Deletedmom_79 nasıl yani beneğim 2 aylık 400lükmü alayım bide sağlık Ocağının verdiğini kullanıyorum değişsem sorun olurmu acaba
gamzes-26 Forte-D kullandım günlük 1 damla 18 ay aşısında bırakabilirsiniz dedi ebemiz bıraktık sttım