Minnakkk Hadi beraber bakalım cicilere 😀 ütüsüz oldugu için kırışık duruyorlar ama hepsi sayılı giyildi mevsimi gecti kaldı oylece
Gamzii00 Minnakkk merhaba lcw kot salopet beyaz fisto elbise ve turuncu takimi almak istiyorum bursada ilcedeyim
NisaKubraEbrar Minnakkk satildimi acaba cok begrndim 😁 elinizde baska bir iki yas civari yazlik kiyafet varmi
Minnakkk 1_prensesannesiii bursada oturuyorum ben. Cicekli elbise 40 beyaz elbise 75 trench 90 olarak dusundum
Minnakkk 2 yasa kadar rahat olur el örgüsü iki uc kez giymedik yıkanmadı bile antialerjik bebek ipi ile orulmustur
Minnakkk 1_prensesannesiii hayır hic yapmadım kullanmadım da PTT den uygun cıkıyor kargo ucreti dşye biliyorum. Bir de bikac parca alırsanız uyguna gelir gercekten hepsi cok temiz lekesiz