Glfdn Merhaba hanımlar bebeğim 6 aylık. 8 aylık olduğunda çalışmaya başlayacağım annem yada kayınvalidem bakamıcak dolayısıyla bakıcı arıyorum. Şartlarımızın başında evimizde bakmasını istiyorum ama inanın kafam beynim yandı nasıl seçicem iyi biri mi merhametli mi bebeğime iyi bakar mı o kadar çok düşünüyorum ki… benim gibi bakıcıya bırakan anneler tecrübeleriniz nelerdir?
Sapsikanne Glfdn benim en çok önem verdiğim tanıdık olması kendi evimde bakmasıydı 16,5 aylık 5 aydır bakıcıyla beraber iyice alıştılar çocuğumla güzel ilgileniyor oyun kitap öyle geçiyor zaman yarım gün çalışıyorum zaten
Hilal_154 Merhaba, bizde ilk başta bakıcı demiştik ama sağolsun kayınvalide baktı. Ama bu süreçte ilk aşama tanıdık bulmak için uğraştık , tanıdık bile olsa kararımız eve kamera idi . Bilmiyorum ben çok evhamlı olabilirim.. haricinde arkadaşımın cocuklarinin bakıcısı kendi apartmanlarindan bir bayan herhangi bir kamera vs kullanmıyorlar..
Kutaycik Evimde baktırdım ve kamera olacak dedim Fiyat gün ve saat net bit şekilde anlaştık Resmi tatil ve bayramlarda (ben çalışmak durumunda olunca ,ekstra toplantı vs durumlarında konustum) Sigara kullanmaması benim için önemli Bebeğin bakımında beklediklerim Tv telefon tablet kesinlikle izin vermedim Bakıcının ben yokken telefonla konusması zaman geçirmesi konusunda görüştük(bebek uyurken olabilr) Geliş saati ben evden çıkmadan 15 dk önce burda olmalı ki üstümü giyinip çıkayım duruma göre yarım saat çünkü anneden ayrılmak istemiyor bazen Kahvaltısını evde yapıp gelmesini istedim çünkü benim çocuğum erken uyanan çocuktu zamanla alıstılar birlikte kahvaltı yaptılar Benim dediğim seyler dısında yiyecek içecek verdirmedim Kahvaltıdan sonra oyun/kitap okuma/oyun hamuru gibi neyle oynayacagını yönlendirdim büyüdükçe kendilerine göre hareket ettiler. Bensiz parka götürmesi,eve birini cagırması kesinlikle yasaktı. Ben yarım gün çalıstıgım için gelince kalmasını istiyorsam bakımını cocugun ben yapıyordum abla sadece yardımcı oluyordu.
Kutaycik Benim cocugum huysuz,zor yiyen,uyumayan ve reflüsü olan cocuktu.Her kadın bakmak istemedi,isteyipte benim içime sinmeyen oldu.maası ne sıklıkla artıracagımı konustum.aydan aya ödeme yapacagımı konustum.
Glfdn Sapsikanne bizde şuan bir arayış içerisindeyiz tanıdık yok ama işte bugün bir kaç referansı olan bakıcıyla görüştük karar vermek cok zor allah iyilerle karşılaştırsın hem bizleri hem bebeklerimizi