Zeyzeh2 Çay içecekseniz illaki yeşil çay için. Sağlıklı beslenin zaten kilo verirsiniz. 2 gündür dikkat ediyorum 1.5 kilo gitti bile.Yaptığım da şöyle
SABAH ;aç karnına su içerim üstüne şekersiz kahve
Saat 10 da kahvaltı ;bol yeşillikli, domates, salatalık, yumurta, peynir, zeytin, cevizi, fındık (ekmek yok)
14 te meyve ve yoğurt
- 30 da da akşam yemeği. (mutlaka salata yanında protein veya o günün yemeğinden 3 kaşık.
18 den sonra yemek yasak. Şekersiz çay kahve maden suyu serbest bu kadar. Gündüz de aralarda şekersiz çy kahve maden suyu serbest tabi. Bu aralıklı oruç. Bunu yaşam tarzı haline getirmek lazım. Diyet değil. Ben 60 kiloya düşmüştüm bıraktıö 65 oldum geri. Tekrar başladım bakalım. Bırakmak yok bu sefer. Unutmuştum günlük 3 litre su tabiki