2 gün sonra 7. ayımız bitecek. Bir ay önceye kadar bebeğimi akşam 20.30 gibi uyumaya alıştırmıştım. Sabah 8.30 a kadar en fazla 2-3 kez yaptığım rüya öğünüyle deliksiz uyuyan bebeğimi 1 aydır 22.00 a kadar uyutmaya çalışıyorum ve sabaha kadar da 1 buçuk saatte bir ağlayarak uyanıyor uykuya çevirmek zulüm oluyor. Sabah 6 da uyanmaya başladı artık. Mental sağlığım iyice bozuldu. Bu durumu yaşayanlarınız var mı merak ediyorum. Varsa da nasıl çözdünüz. Yardım lütfen 😣😔