Tatliskooo benim oğlumda 8 aylıktı idrar yolu enfeksiyonu geçirmişti atibiyotik kullandı geçti aradan 1 ay geçmeden tekrar idrar yolu enfeksiyonu geçirmişti, neyse onuda atibiyotik kullanarak atlattık ama doktor ultrason istedi böbreklere bakmak için ve iki böbrekte de genişleme var dedi çok korktum hastane başıma yıkıldı ne olduğunu bilmiyorum hiç duymadım daha önce nasıl ağlıyorum nasıl üzülüyorum🙁öyle böyle.sintigrafi çekildi idrar kulturune bakmak icin sondayla idrar aldilar her defasinda,nefrolojiye yönlendirdiler her ay kontrol idar ultrason derken baya sıkıntı çektik bi küçülme oluyordu bidaha gittiğimizde biraz büyüme oluyordu. Şuan oğlum 7 buçuk yaşında ve takıbimiz 1 yıla çıktı, hala takipteyiz ve sağ böbreği normale döndü solda devam ediyor, bu ay ulyraso için gün alıcaz (haziran ayında)tekrar kontrol zamanımız.Yani insan nasıl herşeye alışıyor ilk duyduğumda nasıldım ve şuan balda alışmışım duruma.Rabbim bütün hasta evlatlarımıza şifa versin inşallah 🤲