Minel_06 Sevgili anneler 8 aylık bebeğim var sürekli poposu boynunun altı pişik oluyor , 2 kere doktor muayene etti krem verdi ama ne yaptıysam geçiremedim , sizin denediğiniz pişik kremi varsa yardımcı olur musunuz 🤲🏼
Cyerg Minel_06 ıslak mendil kullanma, sadece suyla temizle. Benim de başıma geldi ve çok uzun sürdü. Normal zamanda da suyla temizlediği de de kurula mutlaka ıslak kalınca da pisik oluyor. Ve gün içinde mutlaka havalandır bezsiz gezsin anca böyle geçti benimki doktor verdiği kremleri de kullan
beyzzsenturkk_ Minel_06 pişik bebekten değil bezden kaynaklı olabilir mi hangi markayı kullanıyorsunuz bizimde öyleydi sleepy kullanırken direkt primaya geçtim sonra da molfixe sıfır pişik sıfır koku taşma sızma yok bence bez değiştirin
Saadetasil Benim bebeğimde dogdugundan beri çok pişik oluyordu ben her türlü kremi denedim en son trosdy kullandım çok iyi geldi tavsiye ederim pisikleri geçene kadar daha sonra Bepanthol kullanmaya devam ettim
Minel_06 beyzzsenturkk_ evet bizde ilk doğduğunda sleppy kullandık pişik yaptı , Molfixe geçtik pişiği gitmişti . Ama sonradan tekrar pişik oldu , beyaz sabunla sürekli yıkıyorum geçmedi 😕
beyzzsenturkk_ Minel_06 yediği şeyler de dokunabilir yediklerini bence bi ara ara kesip deneyin bakın neler dokunuyor bazı sebzeler pisik yapabiliyormus