Karanannesi benim oğlum 3 aylık olana kadar vaktimizin % 90 ı şu şekilde geçiyordu:
uyku , uyanma , alt değiştirme, emzirme
Bu döngü şeklindeydi. Çok az işte biz de kucakta gezdiriyorduk, zeka kartı gösteriyorduk ama çok az oluyordu dediğim gibi.
Biraz daha büyüyünce tekrar deneyin zamanla daha çok dikkatlerini çekiyor.