Lolita Duygue evet cok agrisi var uykuya bile dalamiyor yavrum.Az önce yarim ölçek Monaten verdim bende inşallah ateşi çıkmaz
Lolita Deniz2961 biraz sakinleri kuzum uyuyor şimdi.Iyi geldi ağrı kesici bu ağrı kesiciyi doktor önerdi Dolven yada calpol den iyiymiş.Fitil kesinlikle tavsiye etmedi olsun da çatlak oluşturabilir dedi
Duygue Lolita verem karma aşılarıymış 2 bacaktan bi koldan oldu ebe 4 tane aşı oldu dedi bide rota vardı oda çok ağır gelir diye yaptırmadım siz kaçtane oldunuz
Lolita Duygue canım rota aşısı 3.ayda oluyor.Devletin karşılamadığı bir aşı ve ağız yoluyla alınan bir aşı
Hira Lolita ver canim zaten igneden sonra ebeler soyluyo agrisi ateşi olur agri kesici verin diye bn kizima 2 gun boyunca vermistim cay kasigiyla cunku vurulan iğneler biraz agir ve acitan igneler
Lolita Deniz2961 istahi disinda düzeldi kuzum .Sikinti yok sukur.Okadar büyütülecek korkulacak bir asi değilmiş.Cok büyümüştüm gözümde.Bidahaki aya aşı açısından rahat olmamız dahada rahatlatıyor beni.Bi rota aşımız var Oda ağız yoluyla alınıyor zaten 🙂
AselMeva Lolita ne bir kol iki bacakmı aşı karşıtı anneleri şuan anlıyorum galiba 🤦🏻♀️ Bizimde 10 gün sonra en az huysuzlukla atlatırız inşallah
Lolita AselMeva cnm şuan küçükler birseyden anlamıyorlar.Onlarin içtiği için herşey asi karşıtı olmak hiç iyi değil.Sonucta aşı onların iyiliği sağlığı için var
Lolita Zeynepppppp korkma kuzum geciyo bu gün daha iyi yavrum ilk gün biraz acı oluyor haricinde ateş vs olmadı bizde.Ilk gün 1 kere ağrı kesici verdim başka da vermedim çok rahatsızlık vermedi yavruma şükür
EsmaTugra Lolita bizimde aynı ateş yok ama huzursuz 2 gündür inmedi kucağımdan. Ağrısı olmasa da aşı huzursuzluk yapıyor. Hemşiremiz eve gidince ağrı kesici ver demişti verdim ama yine değişen bişy olmadı. Boşuna ilaç vermeyin o yüzden
Lolita EsmaTugra bir kere minofen verdim iyi geldi bize birtek iştahı yok yavrumun ama dune göre bu gün iyiyiz elhamdülillah