findiklibadem Kızlar özel hastanede doğum yaptım Topuk kanı aldılar Sonra on gün sonra sağlık ocağından da topuk kanı aldılar Sizde de oldu mu Bize rutin oldugunu söylediler ama herkesin böyle mi oldu? Endiselendim Neden iki kere alındı diye
Dilos01 findiklibadem yarın bende gideceğim oğlumu götürmeye 5 günlükken çağırdı ebe bizi topuk kanı için hastanede ilk gün de aldılar
Seymaegeokan findiklibadem Sağlık bakanlığının yaptığı tarama mutlaka yaptırın.her bebeğe 2 kez yapılıyor
Elfelf475 findiklibadem biz de özelde doğum yaptık ama kanı almamaları için imza verdik. Saglık ocağında aldırdık. Hemşire iki yerde alıyorlar ama aldırmayıp burda alsak da olur demişti
09dilek Elfelf475 aynı şeylere mi bakılıyor bizde öyle yaptık içimde şüphe kaldınfarklı şeylere mi bakılıyor diye
09dilek findiklibadem biz hastanede kıyayıp aldırmadık çok küçüktü kızım sağlık ocağından aradılar orda aldırdık arada ne fark var acaba
Elfelf475 09dilek biz sorduğumuzda oyle dediler. Ben de iki kere acı çektirmeyi doğru bulmadım. Benim sorduğum zaman 19 ay olacak ama.
Mervetnl Ben özelde doğum yaptım doğduğunda birde ya 5. Gün ya da 15. Gün kontrolünde aldılar tekrar iki kere alınıyor yani
bayankitapkurdu findiklibadem evet normal bir süreç. Hatta benim kızımın tiroidi yüksek çıkmış tekrar almışlardı. Çok şükür normale dönmüştü. Sıkıntı çıkmadıkça aramazlar
asrinhatasi findiklibadem evet bizde de hem sağlık ocağında hem de hastanede aldılar biri sma tespiti için diğeri diğer genetik hastalıkların tespiti için. 15gün içinde çıkıyormuş sonuçlar sorun varsa ararlar aramazlarsa sorun yoktur demişti iki yer de.