Seymaegeokan ben vermiştim kızıma o aylarda. Ben sütlü irmikli meyveli kaşık mamalarını alıyordum. Hipp tahıllıyı kızım sevmemişti cünkü. 4 kaşık kaşık mama, alabildiğine su icine biraz mevsim meyve rendesi( şeftali, armut, elma) ekliyordum. Kıvamını sulu yapıyordum. Bi biberonun ucunu hafif açmıştım iğneyle fazladan. Yatmadan biberonla içiriyordum. Muhallebi kıvamını cok sevmiyordu cünkü biberonla tam bitiriyordu. Ben memnun kalmıstım hem rahat uyuyordu hem güzel kilo almıstı o dönem.