Ilayda011 iPhone 11 valla hem sağlam hem kullanışlı kaçkere yere düşürdüm hiçbiyerınde kırık vesayre yok hem içeriği kamerası gayet güzel
benoyleuygungordum_ Tosbikkkk iphone 11 kullanıyorum bence iphone telefonlar arasında makul fiyatta ve işlemcisi olsun vs özellikleri gayet yeterli 🌸
nazlimom_ Tosbikkkk tabiki de ıphone hem sağlam hem kullanıslı kamerasıda iyi , bikere samsung almıştım 2 hafta kullanıp saattım tekrar ıphone döndüm 😂
nazlimom_ Tosbikkkk şuan 11 kullanıyorum 13 alıcam yani durumunuz iyiyse modeli yüksek almanızı öneririm
merve171214 Tosbikkkk iPhone 11 kullanıyorum çok memnunum hem sağlam hem kullanışlı hem kamerası güzel kaç kere düşürdü oğlum hiçbir şey olmadı
Bebegimm1 Tosbikkkk eskiden iphone hariç çoğu markayı kullandım ama ıphone kamera olarak diğer markalardan daha iyi gece bile güzel çekiyor benm diğer telefonlar gece görüşü kötüydü sadece gündüzleri güzel çekerdi alırsanız iphone alın