Minzilikuymak61 Kizlar merhaba esim askeri personel hic rapor almadi bu zamana, kadar deprem bolgesinde suandada izne cikicak 15 gun pesine rapor almayi düşünüyor daha, once esi ozelden rapor alan askeri personel varmi acaba
ehlenmomyy Minzilikuymak61 özel vermiyor diye biliyorum yani versede gecersiz saydilar eşim daha önce denedi. Devlet hastanesi olmasi gerek
hunilimomy Minzilikuymak61 özelden alırsa ve komutanı eger sorun çıkarırsa hakem heyete gönderir bu da sorun olur bu nedenle devletten alması gerekir ama devlette kolay kolay vermez. Benim esimde askeri personel sırf bu durumları yaşamamak için almadı hiç çünkü bir arkadaşımızla ciddi ciddi komutanı uğraştı
hunilimomy Minzilikuymak61 komutanına bağlı aslinda eger problem yasamayacaginı düşünüyorsanız denenebilir mecbur kaldığımız için alıyoruz ama bunu maalesef kimse anlamıyor
Minzilikuymak61 hunilimomy bazılarını 2. Iznine çıkarcaklar nerdeyse esimi hala çıkarmamak icin cinslik yapiyolar oda rapor almak istiyor bu yüzdwn, aslında