Selseli benim bebeğim de ilk bir yaşına girdiğine öyleydi şuan 13. Aya girmek üzereyiz. Böyle süreçler olabiliyor oyunla müzikli şarkılarla özellikle yiyorlar. Öğürme yaptığında zorlamayın ama onu tavsiye etmiyor doktorlar . Bu günlerde daha sıvı, daha kaşıkla yedirebilceğiniz şeyler seçebilirsiniz ben öyle yaptım ve zamanla düzeldi şimdi fena değil iştahı. Bi de öğünler arasını en az 2-3 saat koyun ki acıksın . Dikkat edin çok uykuluyken yemek yedirmeye çalışmayın mesela . Bu gibi şeylere dikkat ederseniz zamanla açılır iştahını :)