Dividizxxx Kızlar benim ki 13 aylık ve 1 aydır sürekli bana yapışık şekilde annem de falan dururdu artık onlarla da durmuyor sürekli 2 gözü bende , siz de durumlar böyle mi yoksa benim ki mi böyle ?
hemsirebiranne Dividizxxx 14 aylık benim kızımda aynı malesef sürekli dibimde bir adım ötede oynamıyor 😂
Dividizxxx MiracAlpinveUmutunAnnesi maalesef baba da da uzun süre durmuyor 😁 akşam yemekten sonra mutfağı zor topluyorum
MiracAlpinveUmutunAnnesi Dividizxxx ay ne güzel kız en azından bahanen olur ev işleri için 🤣 şaka bir yana ama bazen zor oluyo gercekten kucukkende benden hiç kimseye gitmezdi afedersin lavaboya zor giderdim
Meyra Dividizxxx kizim 15 aylik bendede durumlar ayni tuvalete bile.zor gidiyorum hemen pesimden qeliyor kapıda ağlıyor içeri girmeye çalışıyor gözünün önünden kaybolsam hemen anne diye ağlamaya basliyor
Ahsenbeyza benimde 11 aylık benimde yapışık ikiziz yemek yaparken kucağamda şimdi day filan duruyor oda ayağımın dibinde aynen tuvalete gidemiyorum babasında bile durmuyor tmm güzel bişey ama bırakıp hiç bi yere gidemiyorum çok zorlanıyorum geçecek bi durumdur inşaallah