Bebeğim 9 buçuk aylık 10 kg 5 numara kullanıyorduk fakat her sabah taşmış şekilde ustu basi islak uyanıyoruz. Bez mi küçük geliyor anlamadım kilot bez yeni kullanmaya başlamıştık. Kullanan kişiler kaç kiloya kaç numara kullanıyorsunuz bezin numarasın da mi sıkıntı var yoksa bez bu şekilde taşırıyor mu siz memnun musunuz