Mygirlmybaby olmasa da olur tabiki neden olmasın. Biz de öyle büyük organizasyonlar falan yapmak istemedik. Ben de trendyoldan balon seti aldım kendi kendime şişirip perdeye arka plan olarak astım altına da 1 şeklinde balon astım bir de internetten bebek pastası tarifi bulup yaptım. Ben eşim ve eşimin çocukluk arkadaşıyla onun eşi toplam 4 kişi kutladık. Sonra ailelere uğradık oralarda da pasta kestik bitti bu iş 😂