Ya linç etmek istemiyorum ama 8 aylık yani süt kesme zamanı mı Allah aşkına neymiş gece çok kalıyormuş ya biz neyiz niye anneyiz neden cennet annelerin ayaklarının altında ha desen ki gece uyanmasını gece memesini naısl azaltabilirim eyvallah tamam ama yazık günahtır ya. Öyle sütüm yoktu istiyordum olsun da emzireyim diye işte kurban oldugum Allah sizingibilerw veriyor sütü. Elbet vardır bir bildiği