s-u-m Elflnaaa Ben içiyorum herhangi bir gaz artırıcı etkisini görmedim. Kola gibi gazlı içecekler tercih etmeyin sadece.
s-u-m Elflnaaa yani soğuk herhangi bir şey içmeyin diyor büyükler suyu bile oda sıcaklığında içmek gerekiyormuş ne kadar doğru bilemiyorum 🤭 ama ben de uyguluyorum😄